11 november. . Gone with the wind

Blåsten viner och blåsten piskar mot mina fönster... Skulle detta inträffa i Stockholm just nu skulle regnet vara snö och blåsten skulle vara mjuka dunvindar. Men det här är mysigt! - det hörs mer. Jag gillar saker som hörs. -mer.
-
Jag skypeade precis med familjen, fina fisken, det är konstigt att vi nu är så nära - men ändå så långt ifrån.. Nu planerar jag att åka hem till brors 20års kalas nästa helg i alla fall, så det blir mysigt...
-
Annars har jag haft arc-cosinus funktioner upp till öronen hela veckan. Skickade ett fint sms till pojkvännen med det mycket talande innehållet ' Kill me. Kill me. Kill me.' - senaste matte övningen om jag inte miss minner mig. På den nivån är det! Det känns som att springa i en konstant uppförsbacke... men jag måste nå toppen. Såärebare :)
-
Jag och Dave håller på med Visa planeringen och Skypedejter... inte helt fel faktiskt, man vänjer sig även om det är konstigt att äta middag med en dator.
Aaaannars hinner ansiktet numera stelna på den korta morgonpromenaden till skolan. Jag har börjat komma lite mer i tid till föreläsningarna. Och jag har hängt nästan hela dagen med Julia Sölver idag.. vilken tjej! Känns skönt att ha en bit av skärgårdsstad här.
-
Gissa vem som är vem...
Sen har jag börjat gå och lägga mig tidigare... typ 23.. jag har 5 minuter på mig nu.. ska ju bara diska och säga åt grannen att sänka hårdrocken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0