Godmorgon Erika

Inatt sov Erika inne hos mig, mysigt. Vi bada snarkade troligtvis som aldrig forr pga den radande tapptheten. Jag forstar inte hur vadret kan svanga sa snabbt. Vadersajterna andrar veckans vaderprognos VARJE dag. Sa igar va det varmt heela dagen, schooops sa det nar vi va inne i Sydney pa kvallen. Kallt som attan blev det. Sa har sitter jag nu.. tappt i ena nasborren. Jag har tankt att fraga Dave om han kan hjalpa mig med arkitektprovet nar han kommer hem fran Papa Guinea (Nya Papa Guneia??). Han ar ju fantastisk pa allt som har med kreativitet att gora, sa slar vi vara kloka huvuden ihop ska det har nog ga vagen! Kanske ?! Kakan ar i Thailand. Hon ar cool och fin min kompis <3 Annars sa ar vadret staalande idag! Hosten har kommit sa ljuset paminner mycket om det i Sverige nar loven borjar falla. Helgen ar valdigt planerad den har veckan - Ikvall ska jag ut och ta en drink, vatten for min del, med tjejerna pa Rip Curl.. det ar bra att hanga lite med dem utanfor jobbet ocksa de ar valdigt trevliga manga av dem - Lordag Morgonyoga, jobb 10- 17 och sen Mike's 21 fodelsedagsfest - Sondag Morgonjogg(om det inte blev toksent kvallen innan) jobb 10-16, 18.00 RipCurl personalmiddag - efter Hannas babyshower (forsta i min livshistoria).. ja sen are mandag! Nu ska jag ga och tvatta somnen ur ogonen.. ga ut och ta en kaffe i solskenet med Erika (MAJVOR tro det eller ej . Dagens gotta do : Satta in min myntsamling pa banken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0