Julstok i stugan

Antligen helg! Jag alskar sondagar. Motte upp Johanna och Jamie pa Charliebar - kvallens tema va tydligen farggrann, bade jag och Jo va kladda till tanderna i sommarfarger.


Sotaste paret - Jamie vs Jo

Sen for vi ivaf till Hugos nere vid Warfen dar vi firade foredetta nattchef CC's fodelsedag, vilken toppenmiddag!!


Claire fodelsedagspinglan med efterrattspizza insand av kocken


Jo och Ja - kexchokla'



Hela ganget djupt inne i livliga diskussioner

Darefter gick vi till Charliebar, en sadan dar kvall nar alla va pa superbra humor..


Hej Basse!

MANDAG

JJ- frukost som vanligt, fick aran att ha Jamie med oss dessutom. Frukosten agde rum pa Interpolitan.. 


vi rakade bara se ut sa har nar kortet togs, inte sa att vi poserade eller sa.

Eftersom det va daligt vader som vaanligt pa mina lediga dagar, sa maste man ju hitta pa nagot. Eftersom julen borjar narma sig och jag inte kanner en gnutta julstamning, for att det ar 30+ och sol och pappegojor overallt. Sa darfor kopte jag gloggkryddor och bjod over Jo och Jamie pa test-julstok. Superlyckat! Skulle kunna vi julafton imorgon sa mycket jul det luktar i lagenheten.




Tva (ofrivilliga) sockerbargare, bor i staaden och baakar kakor mest hela dagen..


Japp.. vi bakade stora, vi bakade sma, och nagra med socker pa!


Kolla vad duktiga!

Nu har vi atit oss proppmatta, alla har gatt hem eller gatt och lagt sig sa jag far vall gora det nu ocksa..

Natti natti

Kommentarer
Postat av: lilla K

Jennypie!

Du ser ju tok fräsch ut på bilderna. Kul att se att allt verkar toppen, och vilket mysigt boende!

Känns så sjuukt längesen jag var där, det har hänt så otroligt mycket sen dess. Och nu är det snart jul igen...

Va kul att Michis kommer ner en sväng igen, ni kommer ha grymt kul ju!

Hur gick klippningen? Ser så solblekt och somrig och härlig ut.

Må så gott nu och hälsa Basse, Kram kram

2009-11-30 @ 18:52:01
Postat av: Helena

ÅÅåååh! Myspys Jen!

För äkta julkänsla hade jag tänkt att vi kunde byta lite väder...så jag skickar ner lite kyla till dig. Bara så du vet ;) Och så hoppas jag på lite sol från dig.

Pusselussebulle på dig!

Och en massa kramar -Helena

2009-11-30 @ 20:38:04
Postat av: Empan

Aaah Jenny! Lar mig hur man gor egen glogg! Vi har pratat om det, om hur fasiken vi ska fa oss lite julstamning och hur mkt vi kommer sakna gloggen! Aven julskinkan, har du natt tips pa det aven? :D Kraaaaampadig!

2009-12-01 @ 05:48:24
URL: http://jaanaemelie.blogg.se/
Postat av: jo

jo och ja kexchocklad..haha! den va ny ....och bra:)

2009-12-02 @ 13:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0