En sketen mandag i december

Denna vecka har vi bland mycket annat varit pa Artichoke - en restaurang - dar toaletten ser ut som foljande... coolt.



Sen har har pappa Saxby varit pa besok i Manly sa vi pratades vid over lite supergod mat i Manly..




Senare den kvallen gick jag och Shuri ut i Sydney nagra timmar, Manly ar bast men ibland maste man komma harifran ett tag for att fa lite perspektiv pa saker och ting..




OCH MANDAG - idag har jag varit ledig. Kalas fint vader for en gangs skull, sa jag vaknade 10 av att Erika stod och smygvackte mig i mitt rum (dvs stod och smavastes vid min spegel).  BASTA sattet att vakna! Sen gick vi ner till stranden... njot... en mandag i december och vi bor och lever "som i "Grekland" - fast i Australien da.


Dave min flatmate och surfinstruktor


Bastaste Isabella som precis har kommit hem fran Bali, som nu jobbar pa Max Brenner med bade Erika & Basse!


Pedro (gul badanka) ar numera efter en handelserik Baliresa - ensamstaende Pappa till 6 ungar - tack Isabella har knappt plats i mitt lilla skrymsle for allihopa ;)

Nu har alla gatt och lagt sig som vanligt i lagenheten. Vi har haft en supermysig kvall med Jo, Basse och Perra pa besok. Jag ocH Jo tillredde tillsammans Farmors flaskfile (fast med kyckling) - som ar en klassiker hos Rydens. Det hela va otroligt omtyckt. Sen kollade vi pa film och nu ska jag ocksa krypa i sang sa jag kan leva loppan imorgon ocksa... for da ar ja.. juste ... LEEEEEDIG!!

NattiPutti

Kommentarer
Postat av: Jaana

värme, å denna saknade värme! här är det grått och hm... MÖRKT?! aa något i den stilen. Pappa saxby, i aussie.. otippat! :p Saknar dig jennipaaaj! <3

2009-12-07 @ 18:37:50
URL: http://jaanaemelie.blogg.se/
Postat av: michis

Hej.



Hör av dig. Hör av dig. Hör av dig :)

Jag kommer snart, så hör av dig. SKypeskypeskype!

Sorry. Sorry. Sorry!



<3

2009-12-08 @ 19:14:26
URL: http://michsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0