fodelsedagsfest, avskedsfest, Brazil-fest

Fina Ina, till hoger i bild bredvid ballongen, har fyllt ar. Detta firades pa Pizzastallet mittemot warfen, som jag aldrig lar mig namnet pa.



Lat mig fa presentera, sjalvaste MR Moe.... Andy.......




Ar den inte vacker?

Sen har jag hangt en hel del med Shuri, vi forsoker hitta en ny lagenhet till henne.




Sen har var alskade Majvor akt hem till Eksjo, Smaland. Oj vad vi kommer sakna henne har hemma!


Och igarkvall efter jobbet efter att jag och Basse tagit en fika pa Henry Africas, hamnade vi pa Brazilian - den enda brasilianska restaurangen i Manly, vilket ar valdigt konstigt med tanke pa hur extremt mycket brazilianare det finns har - dar firade de 1 ars jubileum och bjod pa caipirinhas, grillspett och sambamusik. Jag, Jamie och Jo dansade som aldrig forr.

Och idag ar jag ledig! Sa nu ska jag ut och njuta av solskenet

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0